Wednesday, May 9, 2012

'ALLAH DAH TETAPKAN SEMUANYA UNTUK KITA!

Hmmm, ye memang betul, semua yang jadi, semua Allah yang tetapkan, kita hanya mampu terima semuanya, aku pun redha je dengan masalah apa yang aku ada, tapi dalam redha tu aku cari juga ikhtiar nak bagi ringan masalah tu, hmmm.


Aku pun mana kuat mana, nampak je senyum gelak bajet happy apa semua bagai, tapi tulah....


Lagipun aku perempuan kan? Memang dan mesti ada lah sifat lemah tu, walau keras mana pun peribadi aku ni, tapi sifat lembut tu mesti ada.


Aku pun kadang2 rasa give up nak hidup, tp bila aku fikir balik, kira besyukur ah Allah dah bg aku berdiri dekat atas bumi DIA ni, alhamdullilah :)


So memang aku kena stay strong lah kann? No matter what happen insyaallah i'll stay, and what ever things that comes through me, i'll take it as a chance for me to change myself, insyaallah :)

No comments:

Post a Comment