Monday, July 30, 2012

Aku teruk.

Sangat teruk, dan itu aku. Benda kecik aku tak boleh kawal, perasaan aku tak boleh nak elak. Aku tak boleh, lemah weh, bila orang lain tiba tiba dtg dalam life kau then 'dia' pulak makin mcm pelik aku dgn dia, tak ada yang peliknya pun, cuma aku lah yg tak boleh nak kawal perasaan aku dgn 'orang lain'.

Danial mesti sedih, kecewa, aku tahu tu. Hmm, he was my boyfriend weh, which I know he will be upset when i'm getting close with another person, he must feel like the neglected. I do not like this thing so long, it is when think back, I did not 'play dirty three "already, but I am getting a lot of close friends. 

Close friend? Lelaki lah, kalau perempuan tu memang dia takde hal ahh, hmm silap aku jugak, rasa teruk gila weh, serius ahh :(

I'm so sorry baby, tapi insyaallah, rasa tu aku boleh kawal, aku sayang Danial sorang je. Aku janji tak kan pergi kecuali aku mati.

I didn't mean to hurt you.

No comments:

Post a Comment