Sunday, July 22, 2012

Alam baru :)



Assalamualaikum :)


Rasanya dah lama dah ni aku tak bukak blog aku ni, rasa mcm berhabuk dah *batukbatuk*
Nak buat macam mana, keadaan tak mengizinkan, cewahhhh! :p
Ttetiba ada lambang KPTM enn? Haha! Tulah ALAM BARU yg aku ckp tu, hmm sekali lagi aku bergelar pelajar, tp ni naik sikit dari menengah, haha :p


Alhamdullilah, setakat ni okay lg, assignment pun mcm dah mula, rasa mcm, rasa...... rasa menyesal pulak masuk kolej, hahahaha. Tapi mana boleh rasa tu nak diteruskan, sebab itu tanggungjawab aku, aku yg pilih jalan tu, so aku kena terima :)


Kawan baru pun ramai, hmm tapi still tak boleh lawan KAWAN LAMA, weh rindu gila ahh doh :(
Tapi keaadaan mcm ni aku kena biasakan, tambah lg aku duduk hostel, haihhhh!


Ayat memang agak sastera even aku ambik TESL, bahasa ibunda tetap jadi kegemaran, hamboiiii! Hahaha


Macam tak tahu nak tulis apa lg, haha k bye :*

No comments:

Post a Comment