Thursday, June 21, 2012

Hi!

                                           
HI!


Macam lama gak tak update enn? Boleh lah boleh lah ~ zzzzz
Bukan tak ada masa, ada ada, eh bukan nak belagak busy, malas nak bukak lappy je pun sebenarnya ~
Lagi pun aku mcm asyik keluar je, tak duduk rumah, hmm tau tau je isnin ni nak p KPTM dah *lap airmata*

Sebak tu memang sebak, tapi kena kuat jugak ahh *cara macam nak p jauh*
Danial ahh paling sedih, yelah dia mana boleh pisah dgn gf dia yg comel ni *peace*
Ayat yg atas tu mcm perasan sikit, ahhh biar biar ~ haha

Life aku masuk bulan 6 ni, memang sibuk, masalah pun ada, mcm lagi payah sikit dari bulan 5 :p
Alaaaa nak conplain sgt pun tak boleh enn? Dah kata LIFE, haaaa nak buat camne lagi? Terima jelah :)
Hmmm aku mcm banyak mengeluh tapi tak berpeluh, Eh! haha

Lepas ni maybe lagi jarang aku update, yelah, dak dah nak sambung belajar ennnnnnn? haha
Yang penting berkat doa ummi abah yg aku minta, yelah, siapa tak nak berjaya enn? Buat parents bangga dengan kita, haaaaa :)

'Cause there is no guarantee, that this life is easy'

No comments:

Post a Comment