Friday, June 15, 2012

Baby what about the ending?

ANOTHER MESSY ENDING.

                                         
Don't know where to start this things, benda sama, macam tak perlu ungkit, haha. K ketawa hambar ~
Mana silapnya pun tak tahu, okay senang cerita tak boleh ahh nak bahagia selalu, memang masal tu dekat mana mana, haaaaaa macam kena watlek watchill je :)

Tapi dalam sehari tu mcm mesti ada mix feelings, entahlah, tak tau dekat mana nak repair lagi, yang pasti aku sayang relationship ni :)

Tapi lama lama aku dah masak, perangai dia aku faham, aku cuba, even aku jatuh sekalipun aku cuba bangun balik biar susah sekalipun, sebab aku tahu aku kuat, aku nak emo sangat pun macam tak guna, haha! Benda perasaan aku je yang lelebih, haaaaaaa, benda takde apa pun senanya ~ haha

Selagi aku mampu aku bertahan, ending dia? Wallahuallam :)

No comments:

Post a Comment