Wednesday, June 13, 2012

Wat lek, wat chil, semua okay :)

Sejak kebelakangan ni macam serabut sikit, tapi sebenarnya tak serabut mana pun, cuma banyak benda yang aku tak expect akan jadi, hmm biarlah, semua tu dah memang tertulis dalam hidup aku, Allah tahu cara nak uji aku :)


Aku nak bising bising pun macam dah malas dah, better aku wat lek, wat chill, sebab aku tahu, nanti semuanya akan kembali normal, benda mcm ni kejap je, lama lama kita dah biasa, so benda pun akan pulih :)


Memanglah kadang kadang tu penat, tapi ni KEHIDUPAN. so kau tak boleh lari mana, kau lari jauh pun, macam tu jugak jadinya, aku bukan nak belagak dengan post mcm ni, bukan nak bajet aku kental kuat apa semua haram jadah bagai, cuma nak bagi pendapat, aku pun lemah, aku pun selalu down, tapi esok, bangun balik, fikir positive, tu je mampu :)


Masalah dekat mana mana ada weh, cuma kau je yang tentukan, kau nak hadap ke, kau nak lari. Tapi kalau lari dari masalah, benda tak kan settle, even kau mati sekalipun :)


Tenang, semua akan okay :)

No comments:

Post a Comment