Sunday, June 10, 2012

Tears.

                             
Tears.

Macam susah nak describe perkataan tu, tapi susah mendanya? Tears tu menangis, tangisan, and satu perasaan yang diluahkan melalui air mata. Hmm :')

Pernah tengok orang menangis? Dengar orang menangis? Hmm wa penah ahh. Haha tu pun nak belagak :p

Lagi lagi lah bila orang yg tersayang nangis sebab kita. Tapi lagi best lagi terharu kalau orang tu menangis sebab 'kebaikan' kita. Faham? Haaaaa tapi ibu, tolong jangan biarkan ibu menangis sebab keburukan kita, aku pernah, aku serba salah sangat, berdosa weh :(

Aku tak cakap aku ni baik, cuma aku manusia yang tak lari dari masalah dan buat salah. And that's why aku cakap, kita hari hari kena berubah, sebab kita makin matang, bukan kita makin hingusan.

Tapi tak kira umur, semua pernah menangis, dan banyak sebab yang ditangiskan tu. Memang sifat kita, manusia kan ada perasaan ;)

Aku pun pernah menangis, sebab silap, sebab sayang, sebab gembira. Banyak.
Tapi setiap tangisan tu, ada cerita dia. Kita mana tahu hati orang kannn? Orang pun tak tahu apa yg ada dalam hati kita. Tapi kalau org boleh tahu tu, tu mungkin kebetulan :)

Tapi yang penting setiap apa yang kita tangiskan, mesti ada hikmahnya :)

No comments:

Post a Comment