Saturday, July 28, 2012

'Kali ini kita pergi lebih jauh'




"Kali ini kita pergi lebih lama, pergi lebih jauh"


Semuanya boleh pergi jauh kalau nak, jauh tu banyak makna, jauh dari dunia, jauh dari orang ramai, jauh dari masalah, jauh dari realiti.
Agak puitis sastera sedikit ayat aku, bosan dan inilah hasilnya.
Tapi yang pasti aku tak nak jauh dengan orang yang aku sayang, tak boleh, can die weh :/


Ummi abah adik adik Danial kawan kawan sedara mara dan diri aku sendiri.


Semua tu boleh bawa aku pergi jauh, sebab semua tu semangat aku.
Yelah, aku makin dewasa, banyak lagi nak fikir, banyak benda yang boleh jadi, aku tak boleh jangka tapi aku kena hadap semuanya. Sebab tu ujian.


Hari hari kena kuat, hari hari kena pandang depan, toleh belakang tak ada guna, sebab apa yang jadi dekat belakang tu dah jadi sejarah.

No comments:

Post a Comment