Monday, September 3, 2012

Cause I love you.


Assalamualaikum :)

Well, hello people..this is my boyfriend, handsome kannn? Yes he is! Hehe :)
Ilam nama dia, Ilam ni kan even aku mcm baru kenal dia, tapi aku dah boleh tangkap sikit perangai dia mcm mana, dia ni jenis bila dia ada problem, dia tak nak bg tahu, tak nak buat org risau bagai, hmm lebih kurang je mcm aku, tapi aku bukan budak2, aku nmpak je kalau ilam ada problem, nampak sangat, sebab perangai dia dah mcm aku, jenis depan orang memg dia happy, tapi sampai satu masa, dia rasa lemah, eh sama sangat sayang dengan saya! 

Aku cuba buat dia bahagia dengan aku, cukup untuk dia lupa masalah, aku cuba ada untuk dia bila dia perlu aku, sebab aku sayang dia, sayang ni lain, kuat sangat, so memg rasa tak nak hilang dah :(
Aku tak nak sedih lagi lah, fikir benda benda lepas, tak berbaloi, aku nak fokus apa yg ada depan aku sekarang, no matter what happens, aku try stay dengan Ilam, insyaallah :)
Ilam ni understanding, caring, manja, baik, comel, handsome eh semuanyalah! hehe

Kalau blog aku ni nak penuh pasal dia pun kenapa? Biar lah, aku suka isi hidup aku dengan ilam, and that's why aku pilih Ilam, aku dapat rasa yg dia boleh buat aku happy. Insyaallah :)

Ilam, saya sayang awak, dan tak ada siapa lah boleh ambik awak dar saya, meh langkah mayat saya dulu, hahah! :)

ForeverIlam <3

No comments:

Post a Comment