Thursday, September 13, 2012

Hari ini hari kita :)


Assalamualaikum :)

Hari ni KPTM ada buat makang makang sikit, haaaaaaaa, kira kenduri raya macam tulah.
Dah alang alang tu, aku dengan ilham pun nikah sekali lah, eh? hahahah joke joke :p
Tak best mana pun majlis tu, yang bestnya sebab makan free ahh, hahaha!
Dan, hari ni memang aku spent time dengan Ilham, yelah, dah nak cuti, bukan cuti sem lah, tapi cuti entah cuti apa entah nama dia, haha tapi yang pasti CUTI!

Ilham nampak handsome sangat hari ni, serius tak tipu weh, hahaha memang dah cukup cair dah ni :p
Aku pakai baju kebaya, hmm k aku ahh. Baju Dyla aku pinjam, dah korang tak fikir pulak betapa peliknya lahai aku pakai mcm tu, hahaha! Then masuk kelas, semua pakat pandang pelik, tapi memang pelik pun, zzzzz ~ Tapi watlek, benda aku pakai sbb rasa nak pakai, hehe :p

Spent time dengan Ilham memang paling heaven, dengan gelak macam gilanya, lagi2 masa dekat library, hahaha! Ilham paling sakai tapi comel ahh, yelah, gelak gelak, benda dalam library dia buat bising, hahaha dah aku pun sama, tak payah bising, zzzzz ~

Lepas tu, lepak mamak dengan Ilam, hmm masa tu aku dah rasa sebabk dah, sbb yelah, dia nak balik seremban enn? Hmm tahan jugaklah airmata masa tu, tapi bila Ilam dah gerak naik motor dengan Daddy, and aku balik dengan Dyla, terus jatuh airmata ni haaaa, hmm rindu :'(

Memang berat jugak ahh nak biar Ilam pergi, memang lah selasa ni jumpa balik, tapi mcm lama gila doh nak selasa, sakit ahh :(

Tapi takpe, aku cuba, Ilam pun mesti cuba, belajar berjauhan, boleh punya :)

Ilham, saya sayang awak sebab awak sempurna :)



Dengan Ilam sayang :*


Sayang I love you :*

No comments:

Post a Comment