Thursday, September 27, 2012

Sudah sebulan.

I write this thing just for you, and i dedicated for you.
Sayang, jaga diri bila saya tak ada dengan awak, sebab saya bukannya selalu ada untuk awak sayang.
Saya tak boleh ada sebelah awak setiap masa, lain lah kalau dalam phone, itu 24hour saya boleh.
Just remember this babe, I always in your heart no matter whta happen, and you already be the part of my life sayang :)

Ingat, biar kita kena berjauhan ke nanti, saya tetap ada awak sorang, kita kena bertahan awak.
Tak kira apa pun yang kita kena hadap nanti, kita tetap kena hadap.

Awak, hari ni 28/9/2012, cukup sebulan kita bersama awak.
Rasa macam dah bertahun, tapi sebulan je baru, hehe :p
Tolong saya, kita sama sama jaga relationship ni kay sayang?
Ilham utama, Nur'ainina sayang awak :)

Jaga diri, saya sayang awak.

No comments:

Post a Comment