Thursday, September 6, 2012

You + Me = Forever.

I just love the way you care about me, the way you try to be sweet, mannnn its killing me ya know? :')
I just love you sayang, with all my heart and soul.
Macam lemah jugak awak tak ada, kalau boleh selama saya hidup ni, memang saya nak awak je ada dgn saya ilam.

Sebab apa saya buat, memang tak pernah lupa nama awak, serious doh.
Tak pernah saya sayang lelaki mcm saya sayang awak ilam.
Tolong ahh kekalkan relationship ni Ilam.

Tolong bantu saya terus berdiri atas dunia ni Ilam, biar kita jadi yg halal suatu hari nanti, insyaaallah :), tak tahu macam mana saya nak explain dengan ayat ayat lagi ilam, tapi yang pasti memang saya sayang awak, dan hari hari saya jatuh cinta dengan awak :)

Sebab awak yang teristimewa sayang.


No comments:

Post a Comment