Saturday, August 18, 2012

Cerita lain.


Okay, macam mana nak mula ni? Complicated sangat, aku macam tersepit. Aku suka I, I pun suka aku, tapi D harapkan aku lagi, H pun sama, cuma aku sekarang lebih fokus dengan I, aku tak tahu kenapa, aku tahu cara aku ni mcm salah, tapi aku tak pun tak nak dorang berharap sebab sekarang aku memg heartless cuma hati aku I dah curi sikit, sikit ahh sikit.

Hmm maybe keadaan yang memaksa aku untuk berubah, hmm maybe orang pandang aku mcm 'Eh cepatnya kau move on', entah, kalau korang dkat situasi aku, maybe akan rasa yang sama, bila rasa dah tak ada, memang move on tu benda paling senang. Well, that's me :)

Aku tak cuba untuk cari orang lain, tapi yang lain tu datang sendiri, sekarang ni cerita hidup aku dah berubah, aku bukan dengan yang lama, sekarang yang baru, keadaan dia lebih kurang sama, tapi ug sekarang ni aku macam lagi suka. Eh entahalah! Aku tak boleh fikir, tapi Mell ada cakap dekat aku 'Follow your heart', so betul jugak dia cakap tu, hmm. Tapi aku mcm heartless, mcm mana nak follow? Hahaha k.

Lirik 'someone like you' tu memang tak kena sgt dgn aku, tapi mcm ada makna jugak lah sikit sikit kann? Ayat dah macam padiyappa, hmm bye.

'Pergi dekat orang yang boleh buat kau bahagia'

No comments:

Post a Comment