Sunday, August 5, 2012

You still in my heart.



I'm so sorry :(


I know i'm not a good girl, hmm i leave him.
I feel sucks weh :(


Tapi soal hati perasaan ni, hmm aku tak boleh nak paksa, rasa tu hilang, and i walk away..
Dia memang sedih, tapi aku tak nak patah balik, aku tak nak buat dia sakit, sebab aku ni jenis, seorang perempuan yang cepat hilang rasa dekat orang yang dia sayang kecuali parents aku :(


Hmm memang lah dia rasa berat nak lepaskan aku, tapi aku tak boleh weh, aku tahu ramai akan cakap aku bodoh lah apa semua, tapi kalau dah tak rasa apa apa dekat dia, tak kan aku nak stay and keep on pretending?! No! Lagi sakit :(


Danial i'm so sorry. Lepaskan you mungkin lebih baik, mungkin ada hikmahnya Allah nak kita berpisah :'(


Memang kita banyak impian sama sama, tapi kadang kadang kita kena lepaskan apa yang kita rancang sebab benda tu belum tentu jadi, ramai tengok kita happy bahagia, tapi.. I'm so so sorry :'(


Even aku yang tinggal dia, tapi aku still nak contact dia, macam biasa, sebab payah dia tak ada, macam something missing, kawan mungkin lebih baik :')

Aku dah decide, memang dia yang terakhir, memang aku stay sorang sorang je lepas ni.

Kadang kadang aku tak tahu lah macam mana nak handle benda ni, ecen dah 3 hari aku break dengan dia, hmm terfikir fikir lagi, rasa serba salah tu ada lagi, aku tahu aku silap, lepaskan org yang aku sayang pergi macam tu je, aku macam tak fikir dia rasa apa semua bagai, tapi aku tak boleh! Sebab cinta tak semestinya harus memiliki :'(

Aku minta maaf, aku tak cukup bijak nak pertahankan hubungan aku dengan dia, aku harap dia dapat jodoh yang lagi baik dari aku, sebab aku teruk, dia boleh dapat someone better.

Everything happens for a reason, and the reason only Allah S.W.T know about it :)

No comments:

Post a Comment