Wednesday, August 1, 2012

Muzik keras.

Kenapa aku tetiba nak naik tajuk ni pun aku tak tahu, tapi dulu aku dah penah post kot, entah. Haha.
Muzik keras? K lah senang cerita hardcore/screamo/heavymetal/underground and macam macam lagi ahh, hmm aku tak cakap lah aku tumpu dekat 1 jenis muzik ni je, lagu jiwang dangdut pun wa layan der, cuma minat lebih lagi dengan lagu lagu macam ni ahh, haha :p

Memang lah macam pelik sebab aku pakai berhijab kan? Tapi salah ke? Aku just dengar je, sebab benda tu macam buat aku jadi lagi kental. ceh kental ~ haha

Lagi pun abah macam okay je kalau aku nak dengar lagu lagu macam tu, kalau orang nak cakap apa pun aku macam tak ambik pot sangat, sebab aku tak menyusahkan dorang pun dengan minat aku ni, haha

Jadi, apa pun, jiwa kena keras, leleh sangat pun tak boleh, err macam takde kena mengena, haha bye :p

No comments:

Post a Comment