Thursday, August 16, 2012

Selamat Hari Raya Saudara Seislamku :)

Assalamualaikum,

Pejam celik pejam celik Ramadhan dah hampir nak meninggalkan kita, sedih, sayu, hmm. Dikesempatan ini juga, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat islam, semoga raya tahun ni lebih bermakna dan diberkati Allah S.W.T :)
Raya tahun ni, aku tanpa arwah nenek, sebak sayu semua ada, rindu tu memang selalu, tapi nak buat mcm mana, Allah lebih sayangkan dia, aku mampu berdoa agar arwah lebih tenang disana :')

Hmm kalau dulu, bila nak raya arwah nenek akan call ummi, suruh datang rumah dia, kemaskan rumah, hmm Ya allah, rindunya ain dekat nenek :(
Bila arwah dah pergi, memang terasa sgt kehilangan dia, hmm sangat terasa.

Ummi jugak rasa sayu dia bila raya datang, memang dia akan automatik cerita pasal arwah nenek, hmm aku nampak rindunya seorang anak kepada arwah ibu yang dulu banyak mendorong dia. Tapi ummi cuba kuat, beraya tanpa arwah nenek, biar pun sebak, tapi dia cuba, aku tahu!

Semoga Allah merahmati semua yang dah kembali ke rahmatullah :)

AL-FATIHAH.

No comments:

Post a Comment